Rüşvet alan liman başkanı tutuklandı

Antalya'da bir tekne sahibinden ruhsat işlerini hızlandırmak için 3 bin euro rüşvet aldığı iddia edilen Manavgat Liman Başkanı İlhan Emre Baş çıkartıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Manavgat’ta su sporları işletmeciliği yapan Ş.Ö., aldığı yeni teknenin tescil ve kayıt işlemleri için Manavgat Liman Başkanlığı’na başvurdu. Manavgat Liman Başkanı İlhan Emre Baş  Ş.Ö.’den iddiaya göre işlemlerinin hızlanması için 3 bin euro istedi. Liman başkanının teklifini kabul eden Ş.Ö., liman başkanlığından çıktıktan sonra Manavgat Adliyesine giderek Manavgat Cumhuriyet Başsavcılığı’na liman başkanının kendisinden rüşvet istediğine dair şikayette bulundu. Manavgat Cumhuriyet Başsavcılığı’nın talimatıyla Antalya İl Jandarma KOM Şube, Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı KOM ve Merkez Jandarma Karakol Komutanlığı ekipleri harekete geçti. Seri numaraları alınmış 3 bin euro, tekne sahibi Ş.Ö. tarafından Manavgat Liman Başkanlığındaki odasında liman başkanı İlhan Emre Baş'a teslim edildi. Tekne sahibinin odadan çıkmasının ardından odaya giren jandarma ekipleri, çekmecede daha önce seri numaraları alınan 3 bin euro ele geçirdi. Manavgat Liman Başkanı İlhan Emre Baş ,rüşvet almak suçundan gözaltına alındı. Geceyi Merkez Jandarma Karakolunda geçiren İlhan Emre Baş, jandarmadaki işlemlerinin ardından Manavgat Adliyesine sevk edildi. Nöbetçi Sulh ceza mahkemesine çıkartılan İlhan Emre Baş tutuklanarak cezaevine gönderildi. İHA

19 Ağu 2023 - 18:21 Antalya- Asayiş


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Adapostası Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Adapostası Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Adapostası Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Adapostası Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.